fredag 7 september 2012

vet inte ens vem jag ska heja på. ingen av dom har ju snygga tröjor.

har sett fram emot denna fredag, på många sätt och vis, ända sen förra veckan. en av sakerna jag såg fram emot var allsvensk hockey på tv. elitserien i all ära, men allsvensk hockey är ibland roligare att se.
förstå min besvikelse när jag inser att det är först NÄSTA fredag som det visas fredagshockey.
men som den berömda nunnan i gurklandet sa: man tager det man haver. så nu sitter jag och tittar på tv-pucken.
värmland-gästrikland.
det är ju hockey i alla fall.

(västerbotten-norrbotten visades tidigare idag, innan jag ens tagit mig hem från jobbet tidigt. tråkigt nog åkte förra årets segrare västerbotten ur. synd.)

men åter till rubriken, det blir nog värmland, de har ju snygga färger i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar