söndag 23 september 2012

konsten att göra av med pengar

shoppade lite idag. jag som inte skulle shoppa något innan bästamalin kommer ner och vi ska in till stockholm.
men men.
med hjälp av rabattkuponger och presentkort blev det inte alls så farligt dyrt idag.
det blev lite blandade glasskålar att ha allt mitt pjuttpjutt i. ringar örhängen och annat skräp. gav mig även en chans till att rensa och se vad som egentligen används.
en klänning från cubus som passar utmärkt ihop med mina bruna mockastövlar från don donna.
ett armband från gina. har sett det tidigare, men tog slut innan jag hann vara med. nu fanns det inne igen så jag skyndade mig och tog ett exemplar innan det skulle försvinna igen.
dessutom blev det två par stretch jeans (svarta och grå) och en ärtgrön stickad tröja från h&m.

gillar det här med att shoppa på söndagarna. inga köer och ingen trängsel.


1 kommentar:

  1. det där var ju ganska mycket shopping Mari. :-) Men eftersom shopping är kul så gör man det ju gärna många gånger...igen och igen och igen...
    Kram

    SvaraRadera