torsdag 13 september 2012

be careful what you wish for you just might get it

att mina nya linser kostar 530 för ett par svider ju lite. speciellt om man jämför med mina gamla som kostade 500 för tre par.
att jag kommer se som en gud med linserna räknar jag egentligen inte in då jag bara använder linser vid speciella tillfällen, läs: när jag har smink på mig. vilket bara händer vid just speciella tillfällen då avtvättningen av sminket gör rätt ont. 
så det blir ett par för att se om jag verkligen vill lägga 6000 per år på linser eller om jag försöker hitta några billigare som jag ser så där halvbra med.

fan vad jag bannar mig själv att jag önskade mig glasögon och tandställning när jag var tio år. men vad är det man brukar säga? 
be careful what you wish for, you just might get it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar