lördag 22 september 2012

bränn bh:n

är man så dum att man köper en för liten bh som skär in i ryggen och ger en ryggboobies då får man skylla sig själv. man tar inte på sig en 65 om man är en 80. svårare än så är det inte.
å vem är så blåst att man lägger inlägg i bh:n som är större än kupan? tror verkligen folk på att det finns kvinnor som gör det?
sen behöver man inte stå och gnälla på tv och se totalt handlingsförlamad ut. (ok, jag vet att det är betalda skådespelare. hoppas jag i alla fall?!?)

jag vet att det inte är det lättaste att hitta en bh som sitter snyggt, men personalen på underklädes butikerna är utbildade i att hjälpa dig hitta en som sitter snyggt.
visst, jag förstår om man vill sälja sin produkt. men varför skulle jag välja en hudfärgad (finns visst i vitt och svart också. wow!) tråkig sportbhaktig bh för 600 spänn? edit: det var visst sex stycken för det priset.
och bara för att ni syr dit lite spets betyder det inte att den blir snyggare.

ja, jag sitter och retar mig på tv-shops reklam för aire bra. dom måste verkligen tro att vi kvinnor är helt urblåsta. sen när en av kvinnorna står och smeker resåren på en hudfärgad bh i sängkammaren och nästan slickar sig om läpparna  för att visa att den är inte bara bekväm, den är även sexig.
bull! jag skulle inte ens ha sex med mig själv i en sån bh.

kanske dags att göra frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar