måndag 24 september 2012

christmas 2012 here i come

har varit på gymmet idag! katta var lite sugen på att prova på sha´bam, en typ av dansträning. så vi gick dit och det slutade med att hon numera också har ett kort där. wiho!! äntligen en träningskompis.
kommer bli mycket lättare att ta sig iväg nu.

passet då? det var kul. enda problemet (förutom koordinationen då) var den lilla mörka tjejen som envisades med att hoppa höger när alla vi andra hoppade vänster. då jag flyttade mig efter att ha blivit less på att stöta in i henne hamnade jag istället brevid en, som helt ärligt nog hade världens sämsta koordination och taktkänsla. istället för att göra som ledaren visade hittade hon på egna rörelser. det resulterade i att jag ibland hoppade in i henne då hon valde att stå kvar på samma ställe och bara vifta på höfterna.

men annars var det kul. röd som en tomat blev jag. men det hör ju som till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar