fredag 14 september 2012

fredagsbak

så här blev muffinsarna. har några gånger tidigare gjort en kladdkaka med ballerinakex i. på senare tid har jag blivit lite sugen på att göra muffins av receptet.
det gick iaf hur bra som helst! lite kortare tid i ugnen bara.

godast är dom med vispad grädde och något gott bär.
harkel, provsmakade först en utan grädde. då kom jag på att jag glömde ta kort, så det var bara att göra iordning en till. kunde ju inte ta kort av den jag tagit ett bett ur.
slurp så var det två mindre muffins.

hokus pokus blev det ett antal mindre muffins då jag fick springa ner till beach för att låna en pajform (min blev kvar i hallsta). beach blev några muffins rikare, jag kom hem med en pajform och äran att få ta hand om sickan nån timme imorgon *wiho*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar