torsdag 13 september 2012

så kör vi igen. på fler sätt än ett.

så var elitseriepremiären igång. ser jag skellefteås match? nädå, eftersom mitt bredband fortfarande inte  funkar som jag vill har jag ingen lust med att sitta och svära över tre. har ju som varit rätt lugnt över sommaren då jag inte varit i behov av jättebra bredband utan kunnat nöja mig med jaha-nu-får-jag-börja-om-igen-då bredband.
man kanske är mer accepterande under sommar månaderna.
dessutom tackar nog min plånbok mig. det kostar ju några kronor att ta hem matcher. istället sitter jag och hejar på hv71 i matchen mot färjestad.

haha, har under detta inläggs skrivande fått koppla ner och koppla upp två gånger! mitt jävla bredband suger verkligen. 
använd alltid kondom, smörj in dig med solskydd, se till att skaffa en bra grundkondition, skratta mycket, följ ditt hjärta och skaffa aldrig tre
lär av det mina barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar