tisdag 11 september 2012

happy happy joy joy

vänta nu.
jag har ju lovat mig själv och eventuellt andra att jag inte ska vara så negativ. eller som det senaste namnet är, en sån bitterfitta.
så jag får väl ta upp de positiva sakerna med dagen också. allt för att jämna ut.

linserna: sure, känns surt att lägga pengarna till optikern då det är rätt mycket annat som också behöver mina pengar. flygresa över jul. hotell i köpenhamn osv. MEN nu får jag ju äntligen svar på om det är så att jag fått försämrad syn då jag tycker att jag inte ser bra med nuvarande linser.

deodoranten: vem vet. den kanske är ännu bättre än den jag trodde mig köpa. överraskningar är kul. överraskningar är roliga. överraskningar är uppiggande.

sen var ju snälla L.L snäll och frågade om jag ville följa med och storhandla. så nu har jag mat i hela frysen. dessutom får jag ju chansen att handla mina favoritchips när jag hamnar på stora butiker som maxi och coop. helgen är räddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar