tisdag 4 september 2012

det går inte alltid som man planerar

planen var faktiskt att jag skulle gå på zumba ikväll. men inte nog att det blev ett smärre läckage på en toa och jag stannade kvar för att invänta vaktmästaren, dessutom bestämde sig lamineringsmaskinen att äta papper istället för att spotta ut det som den lydiga maskinen den ska vara. men efter mycket slit, några väl valda svordomar och tre brutna naglar lyckades jag  få ut papperna.
så det blev lite längre tid på jobbet än jag hade tänkt mig. fast å andra sidan fick jag undan lite praktiskt jobb.

på vägen hem hämtade jag ut min och bossens v75 vinst från helgen. hela 1224:- blev det!! kände mig ofantligt rik när han stod och räknade upp pengarna. vi börjar ha en liten hög med pengar nu. shopping i köpenhamn kanske eller varför inte shopping i göteborg.

men nu blir det en dusch sen ska jag faktiskt lägga mig. ryggen pickar på mig och påpekar att jag faktiskt lovade att den skulle få vila lite ikväll. så det är väl bäst att göra som den säger, vilket passar mig perfekt då det är en tidig morgon imorgon. ser riktigt fram emot att krypa ner under täcket och somna framför lite (kanske ska sluta kalla det mord) polisserier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar