söndag 21 november 2010

varför äta fläskkotlett när man kan få oxfilé

vår vän i dörren hittade ragg åt mig igår. enligt honom så var bartendern sugen på att träffa en äldre kvinna (nu vet jag inte om jag ska ta det som en komplimang eller förolämpning) men i alla fall var vi ju tvungna att gå och spana in detta lammkött.
sen hände något som jag än i denna dag inte hängde med på. han bad om puffs nummer!!! om han ångrade sig när han såg mina rynkor eller om han trodde att puff var äldre än hon är, har jag ingen aning om. men jag vart utan nummer i alla fall, haha



nu kan jag inte annat än erkänna att han gjorde ett bra val. en mycket rar, snäll och söt flicka den där puff, hon har även mycket bra hörsel och är väldigt vig :)

2 kommentarer:

  1. Men om man inte gillar oxfilé då...? Jag äter fläsk (kanske inte kotlett, men fläskfilé) hellre vilken dag som helst i veckan! Inget ont om puff alltså, men haha...

    SvaraRadera
  2. kanske skulle skrivit havregrynsgröt istället, haha.

    SvaraRadera