fredag 26 november 2010

någon som vill följa?

det är sci fi mässa i stockholm i dag och imorron. jag vill dit!! jag vill dit och gå bland trekkers, höra folk prata klingon, se folk fäktas med ljussvärd.
men egentligen ligger allt det i skuggan av att min favorit stargate skådis kommer dit, joe flannigan :)

för er som inte vet det spelade han john sheppard i stargate atlantis. jag gillade richard dean anderson (ni vet macgyver) i orginal stargate men han ligger lite i lä mot joe. fast egentligen handen på hjärtat, skulle han också vara där då skulle jag sitta på första bästa tåg till älvsjö!


vem mer kommer då på mässan?
andrew sachs-manuel i pang i bygget
edward furlong-john connor i terminator
kristanna loken-T-X i terminator
robert englund-freddy krueger
guy siner-lt. gruber i állo állo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar