lördag 13 november 2010

bäst att leta redan på fjällrävenbyxorna

ringde till bossen för att fråga om hon kanske kunde köpa en harry idag då jag kommer vara i skogen hela dagen.
- vänta nu vad säger du??!! nu förstår jag ingeting. du skogen??!! hjälp mig, förklara. får jag till svar
-ja, alltså jag ska på julmarknad i färna och...
-stop, hahahaha, nu förstår jag ännu mindre. vad heter han? är du full?
-nä, hehe, vi ska alltså åka ut till skinnsberg och gå på...
-hahahahahahaha, vänta en stund, hahahahahahhaahhahahahahahahaha, jag döööööööör!

ja, för dom som då inte vet det, så är jag inte känd för att frivilligt åka utanför stadsgränser :) lider av svår lappsjuka, ungefär som elallergi fast motsatt. det kliar, jag blir stressad och kallsvettig.
men nu ser jag faktiskt fram mot detta (och nej, jag är inte full och jag har inte tagit något lugnande) ibland kan jag faktiskt tycka att det är mysigt att komma bort från staden och känna lugnet.
nu måste jag nog börja göra mig i ordning, blir hämtad om en halvtimme! ha en bra lördag allaihopen och jag ska akta mig för buen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar