onsdag 3 november 2010

dom måste skämta med mig aprillo

nu i veckan har det inte gått tvätta för att dom målat om i tvättstugan, enligt lappen vi fick förra veckan.
trist tyckte jag då jag verkligen skulle behöva tvätta.
döm då om min förvåning när jag kommer hem och hittar en ny lapp om att dom även ska måla om nästa vecka!! men på lördag och söndag kan vi få tvätta om vi vill.
som om det finns någon jävla tid då!!!!
jag som redan är nere på mormorstrosorna och stringen som faller i småbitar om man blåser på dom. lika bra att inse, det blir till att köpa nytt.
eller gå utan.

5 kommentarer:

  1. Ja för handtvätt är ju helt ute just nu...

    SvaraRadera
  2. Btw så tror jag att Beachen har egen tvättmaskin, du får flirta lite med han. ;)

    SvaraRadera
  3. handtvätt dog ut när elen introducerades ;)

    SvaraRadera
  4. eller när latmasken kom och initiativförmågan försvann... ;-)

    SvaraRadera