lördag 6 november 2010

öppet brev till målerifirma i västerås

"kära målerifirma.
att ni behöver två veckor på er för att måla om tvättstugan kan jag med lite fantasi förstå. alla vet vi väl hur hantverkare fungerar. men tack i alla fall för att ni tillät oss använda tvättstugan i helgen, det behövdes verkligen från min sida. rena trosor är snart ett minne blott.
MEN, nu när ni ändå var så snälla att vi fick komma in i tvättstugan skulle det ju vara lika bra om ni inte hade tejpat igen torkskåpet så himlans mycke. men oki, jag behöver ju inte tvätta allt, bara lite saker som jag ändå kan köra i torktumlaren.
hälsningar mari

ps. hur fan kan ni var så jävla inkompetenta så ni tejpar fast huvudströmbrytaren så det inte går sätta i gång tvättmaskinerna???? nu är en maskin full med alla mina sockar och trosor och dörrjäveln går inte få upp eftersom strömmen inte går få på!!!!! om det då hade varit mina silkiga, sexiga, spettsiga trosor. men nä, det är mina vardagstrosor, med snobben på som målarna kommer få plocka ut på måndagsmorgonen."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar