söndag 28 november 2010

Gunnar calling

What's up partypeople!!
Ryktet går att ni tycker jag är kass på att uppdatera. Men blogger funkar fett dåligt! Kan inte logga in och sen är det inte så jävla lätt att skriva när man bryter ben direkt man får lite motstånd! Åh, jag blir så suuuuur, bara så fett dåligt.
Men nu kommer lite pics från fredagspartyt. Najs! Charmade mama och puff till att ta med moi på stamstället i fredags. It´s god to know någon som känner the vaktchef. Haha, my bitches bara gled förbi kön i värsta VIP stilen.





1. Snö!!!! Puff och Mama envisades med att gräva ner mig. Skulle visst vara fett bra för mina ben. Har ju bara två kvar.
2. Träffade en najs kille i garderoben, först dissade han mig och ville inte vara med på bild. Men mama kan sweet talka ner nästan vilken kille som helst!
3. Två coola grabbar som mer än gärna ville vara med på bild, dom sjöng en liten sång till mig. Fick även höra att ville jag ha uppbackning någon gång var det bara att gnägga.
4. En rar liten tös.
5. Fick sitta i ett knä. Han ville ha med Mama och Puff på afterparty, men jag vet att han var sugen på lite giraff, BOOM!
Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar