måndag 22 november 2010

ibland har man bara en sån dag

för det mesta funderar jag på att lägga ner min spraydate annvändare då jag varken går på dejter eller svara på mail.
men det går ju inte när man får så roliga/spännande/konstiga mail ibland :)
här följer ett litet axplock och med dom lite elaka svaren:

"jag som kommer till v-ås idag igen..möter du mig??.:-)"
öh, hej, mari heter jag hade vi bestämt något eller tror du att vi känner varann sen tidigare????

"Hej där. Vill du lära känna en dominant och trevlig kille?"
kan man vara både dominant och trevlig?

"Vet att du är sämst på att svara mail och så, men vill bara säga att du verkar vara riktigt trevlig! du kommer säkert hitta någon! Heja Brynäs! ;-)"
du kan då glömma svar. hur fan kan man heja på brynäs??

"Hej! Jag passerade din sida utan att lämna ett litet meddelande efter mig, ber så hemskt mycket om ursäkt! Hmm... "lägger alla pengar på skor och annat livsviktigt"... Vad är det som gör det till en bra prioritering?! ;)"
du behöver absolut inte be om ursäkt, jag klampar in på andras sidor och jag ber inte om ursäkt för det. sen till din andra fråga. vet du inte det svaret då kanske det inte är så konstigt att du är singel ;)

"Vet du vad? Springer jag på dig en vacker dag så ska jag allt ge dig en stor smaskig kyss bara för att du är så vacker :) Puss!"
risken är att du får en rak höger tillbaka, men go for it!

"Hej Jag man på39 år 175cm lång blåa ögon bor här i stan. Gillar konst musik film pubben i bland resa till något exotiskt om kassan till låter. Lyssnar på all musik utom opra har ej i mot dans. Bor i en 2 på57 kv på östra malma berg. Har ej imot att städa har egen tvättmaskin men inte pedant. Hemma kvällar tycker jag om mysa med en bra film ha de bra"
hm........

"Hej, 32 m här, vältränad. Är på arbetsresa, ledig dag och sovmorgon på hotellet. Hör av dig om du vill"
ok, och vad hade du tänkt att vi skulle hitta på då??!!

sen dimper det ner någon gång då och då mail av gifta män som undrar om man kan vara diskret. nej, det är jag inte!
tycker nu någon att jag är elak som lägger upp dessa mail så får ni tycka det. det är det som är så underbart med att vara myndig, man få som tycka nästan hur man vill.

2 kommentarer:

  1. haha, jag tycker det var jätteroligt! tänk att det finns så mycket konstiga människor! tur att vi är HELT normala :-) kramkram ikväll håller vi tummarna för saik.

    SvaraRadera
  2. jag vet, en del funderar man verkligen över! ja nu håller vi tummar, än så länge verkar det gå bra. hoppas allt är bra med dig och magen :)

    SvaraRadera