söndag 7 november 2010

att ta med sig jobbet hem

igår gick vi ut som sagt. piff och puff och jag. men vi var inte själva. nä nä, med oss fick även the giraff följa. och OM han hade en helkväll!! han ligger fortfarande och håller fast sitt huvud och skriker efter ipren (vet inte om man får ge giraffer ipren?)
han dök ner i uringningar, drack dyra drinkar, rökte (ajabaja), lånade rastafarimössor, stog i kö, gick på toa, önskade låtar av dj:en och var med på vimmelbilder. men när han ville gömma sig i affrot hos en kille och leka kurragömma sa jag stopp. det skulle nämligen kosta mig en puss och jag var inte beredd på att pussa den 160 cm långa typen med utåtstående tänder.
men han hälsar alla inblandade att han hade "fett kul" (förstår inte vart han lärde sig att prata så)
jag hade väldigt kul jag med :)

2 kommentarer: