söndag 14 november 2010

gnäggar en giraff??!! eller skulle jag blivit orolig??

graffen bestämde sig för att ha efterfest igår. han lyckades inte övertala någon av tjejerna som blev småförtjusta i han att följa med (dom kände sig kanske hotade av mig?!?) nåja, jag lät han hålla på med sin efterfest medans jag slogs med korsetten from hell.


när han började svinga sig i lampan tyckte jag det börja gå lite väl långt!


stoppade han i duschen så han fick svalka av sig.

när jag för ett ögonblick tittade bort hittade han ragg!!! säger som
viktoria. hur kan det komma sig att tre otroligt snygga brudar inte lyckas få ragg, men en rosa giraff får?? och tro mig det gick vilt till i kökslådan, jag fick lov att stänga den till slut klarade inte av skrammlet och gnäggande från giraffen. för dom som inte vet så är han bi, han erkände visst det för en tjej igår när dom satt och hade det lite mysigt. trodde nog först att det bara var hans sätt att "komma undan" men fick inse det i natt att det är sant.
hm, han mumlade även något om att han nog ska nog skaffa sig en sån där blogg, en fett jävla bra blogg.

bilden är egenhändigt snodd av
viktoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar