torsdag 4 november 2010

skillda världar


det är skillnad på dag och dag. samtidigt som jag har fruktstund med barnen trendspanar viktoria och emelie i huvudstaden. sprang visst på superkändisen annika lantz. vet inte riktigt, men klädvalet hon gjorde var kanske inte vad jag hade räknat med att se i en stor hipp stad som stockholmo :)


och samtidigt som vi äter skruvade smått överkokade makaroner med kycklingpastasås (?) satt dom säkert och åt något mumsigt på restuarang. utan barnhänder som torkar av sina händer på ens axlar eller hostningar och nysningar över hela bordet. men å andra sidan har jag fått en massa goa kramar av små armar och det slår faktiskt trendspaning med annika lantz.

1 kommentar:

  1. vet inte om jag direkt skulle kalla annika lantz för superkändis, men ok; de får ett plus i kanten för att de fotade henne :-) själv brukar jag missa alla kändisar... och VAD har hon på sig???

    SvaraRadera