tisdag 2 november 2010

alla vägar bär till västerås

det började med att en föredetta arbetskamrat flyttade hit. vi kommer jobba under samma chef, men tyvärr inte på samma ställe.
sen flyttar viktoria ner. en som jag inte kände innan jag flyttade hit. vilket i och för sig är lite konstigt, då vi har samma intressen och en hel drös gemensamma vänner. hon flyttade ner som en virrvelvind och livade upp mitt liv från 3-100! *tack*
nu funderar en till som jag känner från schtaaan att flytta ner (enligt fejjan i alla fall)

maria, gör det! då kan vi gå och ta en fika elller två. jag kan visa dig vart tågstationen ligger, vi kan gå på sportbaren för att se hockey och jag kan nästan sträcka mig till att följa med och stådansa en gång eller två!

6 kommentarer:

  1. Utan dig hade jag nog inte varit den virvelvind jag är! <3

    Och snart är de helg igen... ;)

    SvaraRadera
  2. utan mig hade du nog virrvlat iväg :)eller är det kanske tvärtom, haha!
    jepp snart är det helg, vilar upp mig ordentligt <3

    SvaraRadera
  3. Skola till klockan ett imorgon, sen bara en hemtenta kvar i veckan. Yeye! :D

    Och jag har troligtvis bil då vi möter brynäs - men måste åka upp den helgen.. Men vettefan om ja kan se den matchen, är en sen match tror jag. Då har jag 60 mil kvar att köra mittinatten.. :S

    SvaraRadera
  4. jo, det var visst en sen match. men du åker väl ändå upp på fredagen kan jag tänka mig.

    SvaraRadera
  5. haha, det är inget litet erbjudande; att du erbjuder dig att följa maria och "stådansa". hon ska känna sig ärad :-)

    SvaraRadera
  6. det kan det vara värt om hon flyttar hit :) då ska jag nog kunna bita ihop, haha

    SvaraRadera