fredag 19 november 2010

vad ni inte visste och egentligen inte ens vill veta om mig

inspirerad av joel gör jag en egen värdelöstvetande lista om MIG! som han har även jag smugit in en falskt punkt. lotta ut en länk till den som gissar rätt känns lite meningslöst då det inte verkar vara någon med blogg som läser (förutom du då piff :)
and the story begin

* jag har dragit ner byxorna framför en polis. (usa)
* jag har varit orsaken till att en polis blev utskälld av ett högre befäl. (usa)
* men innan fick jag en böter på hundra dollar och se insidan av en amerikansk polisbil
* jag har träffat en livslevande cia agent. (usa)
* har ätit middag med usa:s fösta kvinna som opererade om sig till man (usa)
* jag har tappat bort min cykel när jag var nykter
* dock var jag inte nykter när jag letade den och det slutade med att jag gick hem med mina vantar på fötterna
* jag har lurat folk att jag är svergies prinsessa (usa), håller i en möhippa, att jag är mamma till min arbetskamrat j.lu och att jag inte vet ett piss om hockey.
* jag har umgåtts med en som jobbade åt en maffiaboss (usa)
* jag litar inte på någon utom min familj
* jag har så gott som missat flyget från london (kom till flygplatsen tre minuter innan planet skulle gå)
* jag har pratat med svenska ambasaden i england, storgrinandes.
* jag har haft smskontakt med en landslagspelare
* jag äger inte en dvdspelare
* jag har pratat i telefon med petter
* och tackat nej till efterfest för jag trodde det var en som drev med mig
* jag har varit på scen med en manlig strippa och stoppat ner handen i stringen på han. det ingick dock inte i showen så han kom av sig lite, mohaha.
* jag har brutit två ben. nyckelbenet och handleden.
* jag har spräckt två "ben". armbågen och skallbenet.
* jag cyklar aldrig på vintern. se ovan.

såja, det var lite. tro mig det finns mer. men det är saker jag talar mycket tyst om :)

1 kommentar:

  1. Men fick du verkligen sitta inne i polisbilen i USA? Je tjvivel.. (uttalas på bondska)

    SvaraRadera