lördag 27 november 2010

en lördag

spenderade mesta tiden idag på stan med puff. vi började på waynes när jag fick samtalet (tack puff för att du var där när tårarna kom) det tog lite udden av det glada shoppinghumöret. men efter försäkran att någon skulle kolla till min vän, lite coca cola och lucköppning tog vi oss ut på stan.
handlade lite kläder. hade tanken att hitta något snyggt, sexigt och smickrande med ärm och helst inte svart. tro mig det verkar vara helt omöjligt!
men tack vare en dagisförälder på lindex kom jag hem med en, ja den är svart, lite rolig sak. det finns föresten en till som har en likadan, en tant på 60+.
"den där var skitsnygg, var hitta du den" sa hon när jag kom ut ur provhytten.
sen köpte jag en till, svart, topp tack vare en jätte gullig tjej på jeansbutiken. hon gick till och med in och hämtade "hemligalådan" som hon kallade den. en låda med massa kläder till väldigt reducerade priser som hon hade i lagret.
en parfym, träningsbyxor, strumpbyxor, tvål, lösögonfransar och två harrys fick jag med mig hem.
vi avslutade dagen på stan med ett styrkepass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar