lördag 13 november 2010

ingen fara jag är jag

uppe med den berömda tuppen i morse. proppade maskiner fulla innan klockan ens var slagen sju.
snart bär det iväg ut i skogen. roadtrip till skinnsberg, eller som piff säger skintaxmountain. men hon är ju bara inne på företagsekonomi, jag skulle nog annvända mig av skintreasuremountain, låter mer kul :)

julmarknad i färna (där jag faktiskt redan varit en gång) med viktoria och emelie. julstämning vet jag inte om jag har då det är plusgrader och nästan ingen snö kvar. men har vi tur är det mer snö kvar där borta. för dom som nu sitter som frågetecken och funderar vad har hänt, vem är du som skriver och vad har du gjort med mari?. kan jag lugna er med att ibland så gör jag faktiskt sådan här saker, det händer inte ofta men ibland så händer det och då står världen stilla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar