tisdag 16 november 2010

i´m back and still levande (just så pass)

tillbaka och jag kommer ha så ont imorron! men mest kommer jag nog ha ont i magen för fan vad jag har skrattat.
för er som känner mig vet ni att jag har lite problem dom första gångerna jag går på gym. gå vilse in i på herrarnas, gå in i väggar och så vidare.
idag hade jag ändå turen att ha emelie a.k.a puff med mig, vilket var tur :)
det började när jag inte ens får igång löpbandet. står där och muttrar och trycker på alla möjliga knappar. säger högt till emelie som står framför mig på crosstrainer "varför vill den veta min ålder, maskinjävel"
sen går vi vidare till styrketräning a´la nybörjare. sätter mig fel i en maskin. "fjantigt, det här tar ju inget på ryggen!" upptäcker sen att jag satt åt fel håll.
sen har vi skivstången som väger för mycket, magträningen som blev någon konstig yogaställning.
till slut var vi färdiga i alla fall och i adrenalinruset bokade vi ett zumbapass imorgon!

beach 2011 here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar