måndag 12 mars 2012

vampyrer ber i alla fall om tillåtelse innan de kliver över tröskeln (lovade T. att annvända den rubriken)

hej du anonyme person som kommenterade mitt inlägg om de telefonpredikande jehovas. tro mig, jag uppskattar att folk ibland tar sig tid att kommentera mina inlägg. det händer inte så ofta, men ibland. jag förstår även att du har någon anknytning till jehåvas. men, jag kommer inte godkänna din sista kommentar då du lagt med länkar till de där där typernas hemsida och min blogg är INTE en blogg där det kommer diskuteras religion eller hurvida "gud" finns.
men tack för visat intresse och hej då.

3 kommentarer:

  1. Bra där! Bit ifrån när nån skriver nåt olämpligt !
    Kraaaaaaaam Gullan :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var egentligen inget olämpligt skrivet. Jag vill bara inte lägga ut länkar till de där människorna. På samma sätt som jag inte lägger ut länkar till annat skräp som jag inte tycker hör hemma på min blogg :)
      Kraaaaam tillbaka på dig

      Radera
  2. Tack för din förklaring. Givetvis ska du bestämma vilka kommentarer och länkar du släpper igenom. Jag trodde bara att du ville diskutera lite allmänt om livsåskådningsfrågor. Lycka till med din blogg och ha en bra dag!

    SvaraRadera