tisdag 6 mars 2012

så är läget

inser att jag måste nog för första gången skippa skelleftefestivalen! har inte missat ett år tidigare. varit där varje (nåja nästan i alla fall) dag. men i år måste jag försöka prioritera om lite. jag har helt enkelt inte råd att hålla på och flänga upp och ner var och varannan månad.
festivalen i all ära, men den är inte billig. med flyg, buss/tåg, festivalbiljetter, all mat och dryck plus allt annat kul man kan tänkas vilja hitta på, blir det lätt några tusen.

nu har jag ju bokat en resa i maj och eftersom jag kommer upp under min semester (mamma blir besviken om jag inte kommer då eftersom hon knappt ser till mig under festivalhelgen) måste jag välja bort något :( om jag ha råd att göra något annat under min semester förutom att åka upp och ner.

det skulle faktiskt vara skönt att ta en sista minuten till något annat land eller prova någon av alla festivaler som händer lite närmare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar