torsdag 22 mars 2012

nämen vi provar väl säga gonatt igen

åhhhh, kan inte somna om. vaknade och var väldigt tvungen att gå och kissa. när jag sitter på toa kommer jag ihåg vad jag just drömt.
drömde att jag och mr. dreamy skulle köpa lägenhet ihop!
han står där i kostym och kollar med banken hur mycket han kan använda av sitt sparande (en tredjedel av sin insatts visade det) och jag funderar febrilt på vad jag kan panta (flaskor och burkar) eller sälja (skor) för att inte missa chansen. får inte känslan av att vi ens känner varann i drömmen, utan att vi gör det för att komma billigare undan.
nu har jag försökt och försökt att somna om, helst i samma dröm då. men det funkar inte. så i mitt sömndruckna tillstånd tänkte jag att "skriva ett inlägg funkar säkert". men tyvärr, kan inte säga att jag känner mig tröttare. kanske star gate sg1 kan få mig att sova. å har jag tur kommer jag kanske in i samma dröm lägligt till att vi flyttat in :)
jaha, nu fick jag tidningen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar