lördag 17 mars 2012

just ja, gårdagen var det ja

igår styrde jag och L.L kosan mot sportbaren. som västeråsare som hon är hade hon aldrig haft några planer på att sponsra det stället, bara på grund av lokalen. förstår inte hur de resonerar i denna stad. att bara för att sportbaren ligger i en lokal där allt gått i konkurs går man inte dit?? inte konstigt att ställen går i konkurs då!
vi fick i alla fall vår mat som var god och tyvärr även se luleå förlora.
när vi var mätta i magen gick vi vidare till bmb. fick äran att betala garderoben! har alltid vetat att jag ser rätt alldaglig/obetydlig/intetsägande ut och skulle kunna komma undan med vilket brott som helst eftersom ingen skulle komma ihåg hur jag såg ut. sen har jag inget emot att sponsra min arbetsplats med tjugo kronor, klarar den här månaden ändå :)
vi hittade ett bord som vi la beslag på. rätt kul att bara sitta och observera människor. det var väldigt lugnt vid vårt hörn vid baren, det vill säga ända fram tills arvingarna kom och ställde sig vid baren. hux flux var det rätt mycket folk som tisslade och tasslade.
en trevlig kväll som slutade relativt tidigt ändå. somnade i soffan framför ett avsnitt av star trek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar