måndag 12 mars 2012

vad gör vi? nu kör vi!

lägg inte så stor vikt vad det står i distance och kallori fältet. den stod så när jag startade. det enda som hoppade igång samtidigt som jag var tiden.

idag tog jag mig själv i nackkragen och släpade fötterna till gymmet (eller kan det vara rosenrot/blutsaft som börjat göra verkan?)
ställde mig på löpbandet i 45 minuter, 10 av dem sprang jag faktiskt!! (rätt stolt)
nu har jag snört ihop en liten spotify springlista:
1. epic-sandro silva
2. first of the year- skrillex
3. calling-alesso
4. becoming insane-infected mushroom
5. bangarang-skrillex
6. kytot-skrillex
7. no good-prodigy
8. mellow- nause
9. fuel my fire-prodigy
10. narayan-prodigy

som ni ser har jag inte så stor fantasi, men har någon nån bra springa-på-löpband-låt liggandes tar jag gärna emot tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar