tisdag 13 mars 2012

bon voyage

idag var sista gången zumba. vad ska vi nu hitta på? på vägen hem gick jag förbi beach och katta. de åker utomlands imorgon och behövde en barnvakt till en blomma. naturligtvis ställer jag upp. om den lever när de kommer hem, det vet jag däremot inte. men samtidigt är jag och beach rörande överens om att flygkrascher händer så lätt. vi är även överens om att man kan inte flyga nykter.
men jag hoppas av hela mitt hjärta att de kommer komma tillbaka. det skulle bli så tomt i huset utan dom. så imorgon håller i alla fall jag alla tummar och tår att flygningen går perfekt och att de får en helt underbart solig vecka på kanarieholmarna.
naturligtvis håller jag alla tummar och tår att det kommer tillbaka helskinnat också. å jag kommer göra mitt allra bästa med att hålla blomman vid liv. lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar