tisdag 20 mars 2012

godoft i massor

var ju och hämtade ut ett paket igår. ska föresten hämta ett imorgon med. gillar att hämta ut paket. gillar däremot inte att betala lika mycket. men åter till paketet som jag hämtade.
det var mina efterlängtade victoria´s secret prylar. har med ljus och lyckta letat efter min favoritdoft sen i slutet av sommaren. men den har varit slut överallt. ja förutom då i de olika victoria butikerna, men jag är ju inte så ofta över till usa och handlar shoppar.
förra veckan tipsade bästamalin om en internetbutik som hade inne doften och jag kastade genast iväg en beställning. två parfymer, två bodybutter och tre bodymist. inte allt i favodoften dock, jag skojade till det lite och provade en ny fräsch doft inför sommaren och en lite tyngre variant av favoriten.
pure seduction body butter och bodymist (både dag och kvälls variant). coconut passion bodymist, tror den kommer passa bra till sena-varma-sommar kvällar. tyvärr var tre av sakerna jag beställt restade, så jag fick med en sak som plåster på såren. ravishing love edt.

sidan jag beställde ifrån heter thumbsupbeauty. snabb leverans och välldans snällt att skicka med en extra vara medans jag väntar på leveransen av det restade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar