tisdag 13 mars 2012

å vad vi är glada!

idag är verkligen en sån där dag då man helst bara skulle vilja krypa ner under täcket igen. jag kan inte klaga på antalet timmar jag sovit. jag kan inte heller klaga på vädret.
men idag har allting bara gått så tungt. träningsvärk har jag i benen efter löpbandet igår. höger axel vill inte jobba mot samma mål som mig efter jobbnatten i helgen. när jag ser mig i spegeln förstår jag helt plötsligt vad meningen med sliten är. jag är hungrig, jag har pms och jag skulle kunna flå någon långsamt för en chokladkaka.
min tanke att solen skulle ta hand om det sista av utslagen verkar inte alls fungera. hör hur de hånskrattar åt mig när de breder ut sig på ögonen.
men nu får jag snart äta. idag blir det köttfärsbiffar och sallad. till det en matsked dressing. någonstans därefter ska jag hitta energin till att gå och zumba i en timme.
nåja, snart är det helg och då ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar