torsdag 29 mars 2012

tjuvar och banditer

hittade idag min moccaskospray. lyckan var stor. äntligen skulle mina fina bruna stövlar (som bossen förresten försökte kidnappa. tur hon inte fick dem över vaderna!) få ett lager med skydd. packade med mig allt och gick ner till förrådet för att gå ut på baksidan och spraya, man blir visst blir lite lullig av ångorna enligt varningstexten.

å tro ni inte fan att de gjort inbrott i källaren igen! det är i alla fall min slutsatts då dörren såg väldigt uppbruten ut. mitt förråd var ovanligt stökigt och jag räknade i alla fall två hänglås som inte var hela längre. den här gången hade de i alla fall inte gått genom mitt fönster utan brutit i källardörren som är i trapphuset. hur kall är man inte då!
nåja, som vanligt verkade jag inte ha något värt att stjäla och jag hoppas ingen annan hade det heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar