tisdag 27 mars 2012

just waiting for the second muscle relaxer to kick in

vaknade av årets nackspärr om nu nackspärr kan gå genom en hel sida av kroppen. hela höger sida var stel, men värst var nacken.
insåg att tabletterna jag knaprat hela dagen bara tog udden av det värsta. insåg det the hard way då jag beslöt mig för att se vad som hände om jag inte fyllde på med smärtstillande.
feber som sköt i höjden, huvudvärk som framkallade kräkning och tårar då jag inte visste vad jag skulle göra för att komma undan smärtan i nacken. så det var bara att äta lite mer och sätta mig i duschen för att få något annat att tänka på fram tills det att de började verka.
sen sov jag. ingen aning om hur länge. ett tag i alla fall. nu mår jag lite bättre. är fortfarande stel och svettas som en gris över öppen eld gör jag.
mest intressant nu blir att se om jag kan somna något mer ikväll. fast med datorn i knät och några avsnitt av star trek ska det nog inte vara några problem. och just ja, kombinationen alvedon/ipren gör ju saken enklare.
go natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar