söndag 11 april 2010

söndag

äntligen har robbin släppt datorn så jag kan tjuva den en stund.
som jag förstog hade jag inga lockar kvar när jag kom fram, mer bara ett ruffs.
tror kaptenen vill ligga med robbin istället för mig, för jag fick då allt betala för mitt dricka medans robbin blev bjuden utav bara den. champangeglas, drinkar och så vidare. min karriär som wing chick gick si så där, eller egentligen gick den helt åt helvete. det fanns som inte så mycket att ragga åt han.
nu har vi varit en sväng in till solna centrum för lite bakismat. sen tog vi en promenad runt någon sjö där det var en massa fåglar. nu blir det bara att ligga i soffan tills jag måste gå till tåget igen. hoppas bara det är mer än två vagnar så man får sitta för en gångs skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar