måndag 26 april 2010

nu jävlar ska du bli min



typiskt. för många år sen när jag strosade runt på åhlens i stockholm i väntan på att åka till arlanda hittade jag en parfym som jag gillade. hade tyvärr inga pengar så att köpa den, men jag skrev upp namnet på den utifall att jag skulle hitta den i umeå.
väl i umeå fick jag höra det att det var visst inte så många som sålde den parfymen, ingen i umeå i alla fall. efter det har jag alltid letat efter den. dom slutade sälja den på åhlens i stockholm rätt snart efter jag sett den.
någon gång då och då brukar jag googla parfymen för att se om någon internet butik kanske har den. har aldrig haft någon lycka med det kan ju meddelas.
förrän idag!!! lyckan var stor. skynda, skynda endast ett fåtal kvar i lager stog det på hemsidan. jag skyndade skyndade klickade fast en och gömde undan den i korgen, kastade med en ögonskugga från bobby brown oxå när jag ändå var igång.
kom hela vägen till att jag skulle betala, då det plötsligt slog mig. 37 kronor! just ja, det är ju allt som finns på mitt konto fram till 00.00 i natt.
jävla helvetes piss!!!!
vad parfymen heter? glöm det, tro inte jag berättar det så ni kan beställa den mitt under näsan på mig. om 3 timmar och 43 minuter är den min, bara min.

2 kommentarer:

  1. Har du kollat ebay.co.uk den kan dyka upp där med lite tur. Min favoritparfym har ju slutat säljas i sverige så jag handlar via ebay. Frakten går på max tre dagar och är lika billig som inom sverige nästan.

    SvaraRadera
  2. jag fick iväg beställningen, så nu hoppas jag bara att den hittar hem till mig. helst innan årsskiftet :)

    SvaraRadera