torsdag 29 april 2010

åter till verkligheten

tillbaka i min soffa efter en intensiv 24 timmars period. klädproblemet löste sig väl egentligen inte. slet och drog och våndades och ångrade all jävla godis, kak, bull, hamburgerbit som hamnat i min mun.
så jag kan säga att jag kände mig rätt bortkommen på stället. jag i mina jeans från gina, skor från skopunkten och linne från, i och för sig barcelona.
där struttade snygga 20 års tjejer runt med sina gucci väskor, västar i kaninskinn och 13 cenitmeters klackar.
tror inte jag såg en ful människa på hela stället. men det hör inte till saken.
vid halv ett började dahlbäck spela. nu har jag bara sett en bild på pojken, ja han är en pojke runt 24 år tror jag han är. men jag hade inte förväntat mig att det skulle komma ut en som såg ut som en liten ewok! där ser man vad framgång kan göra med folk och att utseende inte spelar någon roll om man är känd. men bra var det, riktigt bra.
vi stod bakom en soffgrupp där "pappa betalar" pojkarna höll till. randiga skjortor, backslick, champange och tjejer som dansade runt i soffan. rätt kul att observera faktiskt. hur det beställdes shots och champange, hur ena killen fick bläddra fram alla sina kontokort för att kortet han gett till servitrisen inte gick igenom när han skulle betala. ja, lite roar en vanlig svensson.
vid tre var vi tillbaka i sumpan och jag måste erkänna att det kändes rätt skönt att bara vända sig om i soffan och fortsätta sova när rob smög iväg till jobbet fem i åtta. själv sov jag till tio :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar