torsdag 1 april 2010

inlägg

nu kanske folk undrar vad jag gör uppe nu, men det har jag inte tänkt berätta.

igår gjorde jag en riktigt tidig kväll, la mig i sängen med fjärrkontrollen och såg lite tv innan john blund kom med skottkärran.
hade under kvällen insett att det visst var party i huset, så jävla välisolerat är det inte så man missar sådan information.
vid tio kör dom igång musiken! samma playlist (måste nog ta reda på vem fan det är så jag kan ge dom lite tips på annan musik) men som tur var ingen we are the world.
nu har dom nog kanske lite efterfest eller något liknande, kanske somnat ifrån musik. vad vet jag, men jonny casch (eller hur fan han nu stavar) snurrar på rätt friskt. tur för dom så är volymen ändå inte så hög, visst jag hör på ett ungefär vad som sjungs, men det är mer ett surr i bakgrunden.
spelas musik när jag går till jobbet om två timmar ska jag nog klampa lite extra runt deras dörr! det är en jävla tur att jag är världsbäst på att somna med tv:n på och att det är lite hockey på tv. sen ska dom var jävligt glada att jag hör dåligt på ena örat. för annars hade nog chansen varit att jag blivit lite grinig.
(fan vad jag svär så här mitt i natten! vad kan det bero på?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar