onsdag 14 april 2010

har man ingenting snällt att säga, ska man inte säga någonting alls då?

fick min finaste kommentar på bloggen igår av bästamalins syster linda. som från och med nu får heta bästalinda.
så här skrev hon i alla fall på fejjan:
Älskar din blogg. Sitter och skrattar lite grann när du skriver om jobbet.. Jag tycker du borde skriva en bok eller nåt.. -Om livet eller böcker med tips (förslag).. Minns det du har skrivit nån gång om singelbidrag. Kanon blogg :)
gillar att känna mig bäst. ja, jag intalar mig att hon tycker att jag har den absolut BÄSTA blogg hon någonsin läst och någonsin kommer läsa.
brukar aldrig tänka på att folk verkligen läser vad jag skriver, så ibland blir jag förvånad att folk verkar veta saker som jag aldrig sagt till dom. live alltså. utan de har läst det på bloggen. kanske känns det bara så för att ingen ger sig till känna genom kommentarer ;)
ps. om ni inte förstår vinken så går det att kommentera på bloggen, man kan vara anonym om det känns jobbigt att ge sig till känna. ge mig bara en liten ledtråd om vem sjutton ni kan vara. får jag aldrig veta vad ni tycker kommer jag ju gå runt och tro att jag är störst, bäst och vackrast eftersom ingen protesterar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar