lördag 24 april 2010

fattig som en jävla kyrkråtta

plockar upp hakan från golvet och bannar mig själv för att jag inte är ekonomisk. hur många år har inte mamma tjatat om att man måste skriva upp och föra bok över vart pengarna går. hur många gånger?

ringde för att höra hur många kronor jag hade kvar på kontot. fick en chock. var tvungen att gå in på internetbanken för att se var mina pengar hade tagit vägen.
resan till umeå som jag bokade den 3 mars har dom dragit NU!! tack för den, dessutom dras det till gymmet i dagarna. så när alla varit och plockat från mitt konto har jag 37 kronor kvar!
varför kan jag aldrig lära mig att föra anteckningar över mitt jävla konto.
måste in och kolla igen, har som för mig att dom redan dragit pengarna (eller så är det bara önsketänkande)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar