måndag 20 september 2010

this one you can read, maureen :)


hoppar lite av lycka innombords!
hittade igen maureen som jag arbetade hos i usa på facebook igår, la till henne som vän och hade idag fått svar av henne :)
dottern, som var tre år när jag var där, har vuxit upp och blivit en otroligt vacker människa. hur många år hon hunnit bli talar vi tyst om. att tänka på hur länge sen det var jag var där, gör bara ont.
hon klagade på att det inte gick läsa vad som stog på min facebook, så därför (tack goggle) kommer en del av mina inlägg finnas på engelska också.
men nu blir det stora sparkrav. funderar på att kanske rent av göra slag i saken och åka over there till sommaren, hur kul skulle inte det vara!
faktiskt är det så att maureen ligger lite bakom namnet på bloggen! det var ett av hennes favorit uttryck (då hon som jag har dåligt namnminne)

............

jumping around with joy!
yesterday I found Maureen, the woman I was working for in san fransisco, on facebook. added her as a friend and received a reply from her this morning:)
her daughter christina, who was three years old when I was there, has grown up and become a beautiful human being. how many years she has become, we are talking quietly about. dont like to think of how long ago it was I was there

she complained that it was impossible to read what was written on my wall, so therefore (thanks goggle, with some modification), parts of my post is also available in English.
but now I have to start saving money. a trip to S.F would be really fun!
actually Maureen is a little bit behind the name of the blog! it was one of her favorite expressions (when she´s like me, not so good at remembering names ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar