onsdag 15 september 2010

det är alltså nästa helg vi åker!
har som helt valt att förtränga lite att jag ska flyga nästa helg.
undra om dom serverar sprit på planet?
det ska bli kul att se budapest. sen att jag inte kommer ha råd att göra så mycket det spelar inte så stor roll. har några småsaker jag ska kolla om i alla fall. lite spa-saker. åsså måste jag ju spana efter ett par skor, spana.....

sen är det bara tre veckor kvar tills intensivhelgen i umeå/skellefteå blir.
tåg+buss+flyg+utgång på fredag
buss+utgång lördag
buss+flyg+buss+tåg på söndag
kan nog eventuellt vara lite trött på måndagen, men det är det värt :)

..........

next weekend is budapest weekend!
has completely repressed that I will be on a flight next weekend.
wonder if they serve liquor on the plane?!
it will be fun to see budapest. even though I will not be able to afford to do as much as I want to. but I have a few little things I want to check out.
some spa stuff. and obviously, I have to look for a pair of shoes, just look ;)
then it's only three weeks left until the intense weekend of Umeå / Skellefteå.
train + bus + air + party on Friday
bus +party on Saturday
bus + air + bus + train on Sunday
may probably be a little tired on Monday, but it is worth it:)

2 kommentarer:

  1. Är du bara i Umeå på fredagen? Är det utgång i Skeå på lördagen? Borde kanske gå ut och parta snart...men bara kanske...
    Kram M

    SvaraRadera
  2. Ja, åker upp till mor min på lördag. jessica följer med. tycker absolut att vi ska göra det, men varför bara kanske?

    SvaraRadera