lördag 4 september 2010

i left my heart in san fransisco


hamnade med fotoalbumet i knät. bilderna från san fransisco gicks igenom. minnen för varje bild.
konstigt att det fortfarande rör mig i hjärtat och till tårar när jag tittar på bilderna, kanske därför jag inte plockar fram albumet så ofta.
inser att jag inte har en aning om vilka personerna jag umgicks med där heter. visst det står i albumet: besan (therese), anna, ellenor, tanya osv. men vad mer?
prova leta på namnet anna på facebook eller google!
tanya har jag hittat på birthday i alla fall, men inget nummer till henne på eniro. visst kan skriva ett brev, men det känns på 80-tal :) hon bor i eskilstuna, så så långt bort är hon inte.

någon dag ska jag leta reda på en scanner så jag kan scanna in alla bilder och berätta alla minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar