torsdag 23 september 2010

dagens i-landsproblem

insåg när jag gick till jobbet en morgon hur otroligt nära jag har till net on net. har av någon konstig anledning alltid trott att det låg längre bort, kanske för att jag bara sett butiken när jag suttit i bil efter E18 och inte när jag promenerat.
så nu har jag tagit beslutet att köpa mig en mini-pc :)
hittade den perfekta. rosa är den och relativt billig.
sen hittade jag en till (även den finns i rosa) och nu vet jag inte hur jag ska göra.

nåja det blir inte den här månadslönen som kommer som åker på den betalningen (fast det finns ju alltid avbetalning!)

någon som sitter på information vilken dator som är bättre? sony eller hp?

1 kommentar:

  1. Jag har en HP, fungerar ganska bra faktiskt. Att tänka på de små att de har ganska litet RAM minne och det kan irritera ibland!! Men snygga är de!! :-)
    Kram Miss M

    SvaraRadera