torsdag 30 september 2010

:)

om en si så där två veckor fyller jag då 25 år!
det visste ni inte va? ;)
har tagit beslutet att skriva ut min önskelista så alla ni stackare som läser vet vad ni ska köpa till mig.

min önskelista
1. fast 50 objektiv (Sigma 50/2,8 EX DG MACRO NIKON)
2. extern blixt till kameran
3. marabou chokladkaka (frukt och mandel)
4. muffinsformar
5. presentkort på valfri butik (hint:IKEA)
6. någon bra deckare
7. en kram
8. att folk kommer och fikar
9. blomma
10. få träffa alla vänner när jag kommer upp

min dröm ÖNSKELISTA!!!
1. mitt blonda hår (ja, jag vet att jag tjatade mig tillbaka till mörkt. men jag ångrar mig lite)
2. långt hår
3. platt tv
4. playstation
5. ett bättre minne
6. plattare mage
7. ett par jimmy choo
8. en lägenhet på la rambla
9. fred på jorden
10. få träffa alla vänner när jag kommer upp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar