torsdag 16 september 2010

premiär

lyssnar hockey just nu, kanske går det bättre då. för det går då inte bra när jag ser på den. men det är ju bara första matchen än så länge, tycker mig ändå se ett bättre spel än tidigare.
ser lovande ut.
sett lite folk man känner oxå.
pia, såg nog allt lennart :)
att dom har valt en favorit låt (one-svenska hus maffian) till lineupen gjorde ju bara att jag önska mer att jag vore där.
fan, 1-3.
bättre lycka nästa gång. då står lulä för motståndet, finns nog risk att den matchen tas hem :)
oj, nu var jag för snabb 2-3.


spelade den här på jobbet en dag, och vad det dansades :)

3 kommentarer:

  1. Jo, han brukar se till att få köra hockeybussen :-) Maken tittade på O'Learys och jag var på surströmmingsskiva med jobbet... Vi får hoppas att det går bättre mot Luleå imorgon!

    SvaraRadera
  2. ja nu håller vi alla tummar vi har :) hörde förresten den roliga nyheten! grattis :)

    SvaraRadera
  3. åh, tack! jo, det är hyfsat spännande...

    SvaraRadera