lördag 11 februari 2012

steve. steve. steve. steve. steve.

vi hade en liten personalsammankomst igår kväll. allt för att välkomna den nyaste av alla nya medarbetare, blondinen. jag hoppas och tror att hon hade kul. såg henne i alla fall skratta flera gånger!
hemma hos lena åt vi tacos och blev bjudna på en väldigt tequiladoftande drink (jag smakade inte ens. sorry) sen blev det en massa prat, roliga klipp på youtube (guffaf hur f*n hittar du alla konstiga klipp?? bananaking!!), en olycka i badrummet (innan någon får konstiga idéer, det var faktiskt någon som hade sönder en grej), lite mer prat, en massa skratt och ännu mer skratt.
även en massa mobiltrafik. fast då jobbar vi ju på en förskola med inriktning mot it. men om jag ska vara ärlig så är det här under tiden som alla (utom jag då) lägger till blondinen som vän och när alla ska checka in på lenas palats.
efter mat, prat, skratt och ännu mer skratt plockades innsparks-kortleken "jag har aldrig" fram. ingen jobbar hos oss utan att vi vet deras allra mörkaste hemligheter, mohahaha. nä då så hemskt är det inte. men lite nyfikna är vi allihopa, så blondinen skulle inte komma undan :)
kan ärligt säga att jag är fortfarande förvånad över att man kan ha haft sex i ett flygplan men inte en bil och att ja, sex med mer än tre personer är fortfarande gruppsex.

actionbilder från "olyckan". valde att göra dom svart/vita så inte förödelsen skulle synas allt för mycket! kan inte svära på vad det var som gick sönder (det vet bara gärningsmannen och ägarinnan om) men det var glas och godoft inblandat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar