torsdag 23 februari 2012

dove nourishing oil care express

för någon vecka sedan buzzade jag för kollegorna. denna gång hade jag fått chansen att visa och dela ut prover på nourisching oil care från dove. ett nytt balsam med både inpackande balsam och viktlösa (?) oljor i samma tub. ska visst göra under för torrt och frissigt hår.
ingen av oss visste väl egentligen inte ens om att dove gjorde balsam, men vi var alla nyfikna på att prova.
rörande överens innan vi provade var att:
a) vi köper samma märke på balsam som på schampo
b) huvudsaken (haha) var att håret inte skulle bli för tungt eller elektriskt efter annvändandet.

så här någon vecka senare har alla provat på balsamet och alla är riktigt nöjda. jag har då bara positiva saker att säga om doves nya balsam. mitt hår blir inte tungt av det, men samtidigt inte heller så där elektriskt som det kan bli. jag kan faktiskt dra en borste genom håret efteråt, utan att behöva slita lös allt för många hårstrån. har man handdukstorkat hår och låter det sitta i en stund (exempelvis medans man rakar benen) så blir mitt hår i alla fall alldelens babymjukt. det enda jag inte märkt någon markant skillnad på är om håret blivit glansigare eller inte.
men luktar gott gör det.
ps. blondinen du får väl slå något hårt i huvudet på mig om du inte vill vara med på bild ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar