onsdag 1 februari 2012

måndagen alltså

jag och piffan satte oss på tåget till stockholm efter det att jag slutat jobba. en chans att strosa i affärer att få titta och hålla i sådana där dyra väskor som man bara hoppas att man ska få råd att köpa någon gång. chansen att få sukta och sen faktiskt inse att om inte räkningarna tar för stor bit kanske (kanske) man äger ett par jimmy choo inom en snar framtid.
en chans att bara få var en liten stund en helt vanlig måndag. tack för sällskapet!
vi avslutade promenaden med en middag på waynes där det jobbade en skelleftebo. det blev sallad för hela slanten. jag tog en med räkor och ägg (räkorna var tyvärr slut, så jag fick kräftstjärtar ist) piff åt en med honung, rödbetor och sån där ost som jag aldrig lär mig namnet på.
lite shopping blev det med. allt från H&M home utom ett mobilskal från marc by marc jacobs.

kuddfodral, servettringar och strandväska från h&m home.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar