måndag 27 februari 2012

kärlek vid första ögonkastet

lovar och svär. jag skulle bara ner på stan och hämta ut kortisontabletterna från apoteket och handla mat. sen vet inte vad som hände.
det enda jag är säker på är att jag blev kär!
gick in på zymbeeoz, märkesklädes second hand butiken. där hittade jag ett par underbara missoni skor. lite skadade var de (och med lite menar jag lite, hade hon inte påpekat hade jag aldrig tänkt på det) efter att ha varit tuggleksak åt en hundjävel. annars var de helt oanvända.
priset då? bara 1000:-
visst är dom fina?

sen fortsatte det av bara farten. med mig hem kom även en ny fin vit bh. en liten väska och en tröja från new yorker. leggings från gina och till sist kortisontabletterna. som jag faktiskt höll på att glömma.

det roliga är att väskans färg återfinna i mina nya älsklingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar